idaoelina

Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida&Elina - 28 augusti 2012 21:27

SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen? - Tungan.
2. Vara seriös eller oseriös? - Hehe... beror väl på?
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Om jag måste välja, grön. Annars blå!
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vänner.


SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon nu? - Jaow.
2. Har du skolkat? - Nevööö
3. Varmt eller kallt? - Varmt!
4. Soligt eller regn? - Sunny!
5. Fanta eller cola? - Fanta LEMON ska det va! 
6. Är du nyttig av dig? - Kan hända...


OM MIG:
1. vad heter du? - Ida
2. syskon? - En syster..
3. Vart bor du? - Fråga mig?
4. Hur många barn vill du ha? - Två, helst tvillingar :D
5. Vill du gifta dig? - Japp.
6. Favorit tid på dagen? - Jag vet inte? 
7. Humör just nu? - Avundsjuk.....
8. Sugen på just nu? - En kram :(


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Pussat någon? - Jaow.
2. Sjungit? - Hhhahahahaha ja!
3. Blivit kramad? - Jaow.
4. Känt dig fånig? - Nä duvet, jag känner mig aldrig fånig.
5. Saknat någon? - JA!
6. Dansat galet? - Kan hända...
7. klippt håret? - Ajo, duvet, tog fram saxen och klippte av 10 cm.
8. Gråtit? - Nej.


GREJER:
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej.
2. Har du en hund? - Nej, men vill hemskt gärna ha.
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Ensam.
4. Tror du på spöken? - Nej
5. Är du mörkrädd? - Nej
6. Vad vill du ha just nu? - Shiiitideeetduuuh


KÄRLEK:
1. Är du singel nu? - Nej.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Låååååånga
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - Jaow.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nä
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Var det idag...
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - haha kan ha hänt.
7. Har du varit på en blind-date? - nä
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - JA!
9. Saknar du någon av dina ex? - Mmmh
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Nä 
11. Brukar du tänka på dina ex? - phfft nej?
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - One thing som påminner om en speciell person...


KOMPISAR:
13. Har du nån bästa vän? - Ja, ELIIIINAAA<3
14. Är du ofta med dina vänner? - Så ofta jag kan <3

15. Vad brukar ni hitta på? - Allt&Inget.
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Hahha, ja?
17. Vem vet mest om dig? - Elina.


OM DIG:
1. Hur lång är du? - 1.67
2. Vart bor du? - Har svarat på det.
3. Är du nöjd med ditt rum? - Njaa. vill möblera om.
4. Villken är din riktiga hårfärg? - Jag var blond när jag var liten, sen blev det bara mörkare och mörkare... så jag är brunett. (Y)
7. Har du någon sjukdom? - Kan hända att jag får en liten attack.. men annars nej.

8. Är dina föräldrar skilda? - Nej
9. Gillar du skolan? - Rasterna bilden och idrotten är helt okeeej!
10. Hur svarar du i telefonen? - Hej det är Ida..? Tror jag..

VAD:
1. Åt du senast? - Mat.
3. Har du på fötterna? Tofflor >-<
4. Lyssnar du på just nu - Miley Cyrus ;*
5. Gillar du mest hos dig själv? Inget.

Av Ida&Elina - 28 augusti 2012 19:35

Tjänare!


Yeah hade vi gympa och vi skulle köra parfotboll. Alltså att man skulle vara två och två och binda ihop benen när spelade. Jag blev med Elina. Fast en tjej o våran klass blev med min kille... gissa om jag blev avis?!


Men just nu tittar jag på fotbollsmatch, killarnas :)<3
Lite bilder, love / Ida

Av Ida&Elina - 21 augusti 2012 21:27

Tjäna! Imorgon ska jag vara med min lillaIdagull. Haha lol. Men sen ska vi ha match mot något lag, kommer inte ihåg. Men vi bloggar nog och gör om lite imorn ! Godnatt alla älskade läsare.
Puss&hej // Elina

Av Ida&Elina - 18 augusti 2012 12:46

Chillalulu! 


Jag har inte bloggat på jättelänge! Jag glömmer bort bloggen, men jag såg att en kompis hade länkat våran blogg. Så då kände jag att jag måste blogga!


Igår hade jag kräftskiva! Det var jättemysigt! <3


Idag ska jag kolla på nån match... Vet inte om jag orkar det, jag är väldigt trött.


Jag började gråta förut, bara för att jag aldrig kommer att få träffa One Direction... V.V 

Min syster Jenny, hennes idol är Justin Bieber, och hon ska gå på hans konsert i april...! 


Jaja.... Men nu ska jag spela minecraft :D



Puss, /ida

Av Ida&Elina - 12 augusti 2012 20:11

Hejhej! Idag spelade vi match, som gick sådär...
Vi mötte Floda, och dom var inte så många i sitt lag.. Men först typ när det inte hade gått så lång tid, gjorde dom mål. Sen ett till mål.. Sen gjorde Ida ett mål ! :D sen ett till mål..! :D
Sen gjorde dom två mål till, och vi ett. (Elin.L)
Så det blev 4-3 .. :(

Tack och hej!

Av Ida&Elina - 10 augusti 2012 22:03

Chillalulu..! I tisdags, så sov jag över med Amanda och Ida! Vi badade i Amandas pool. Och så tittade vi på typ "mean girls" eller nåt.. Haha, sen i onsdags sov jag över hos Bella,, vi åkte in till stan i torsdags, så köpte jag en tröja! :) Hon köpte chinos, och en topp. Igår sov Emma (www.elinoemma.bloggplatsen.se) och Ida över hos mig! Så idag är jag helt ensam..
Puss&hej //Elina

Av Ida&Elina - 7 augusti 2012 00:28

Chillalulu! Klockan är typ halv ett men jag är inte ett dugg trött! Ligger och lyssnar på One direction, dom är bäst..!
Igår kom jag hem från Hallstahammar, hade varit där i ungefär två veckor.. Sen så vet jag inte. TRÅK! Godnatt alla underbara läsare
Puss&hej //Elina

Av Ida&Elina - 5 augusti 2012 22:47

CILLALULU!!!

Just nu sitter jag här med Emma (www.elinoemma.bloggplatsen.se) och vi ska sova över! ?
Jag har inte bloggat på ett tag, men som tur är har Elina gjort det! ???
Jag och Emma har gjort världens coolaste hus på minecraft på iPaden! (Emmas) hahaha vi får panik varje gång en zombie kommer i närheten! ??


Jag har bytt rum med min syster, (Jenny; www.matildaojenny.bloggplatsen.se) så nu sover jag på nedervåningen! ASNIICE.
Jag har också fått en 1D hoodie och deras album, ÖVERLYCKLIG! ???????????????
Jag har skaffat instagram, följ mig, idaliindblom. Tack!

Nu ska jag logga in på instagram, så pussohej!

//Ida ???

Glömde en grej, imon kommer Fanny till oss och stannar tills på torsdag!?

Presentation


Hej!!!
Vi heter Elina och Ida! Vi är 12 åååår och är bästavänner :D
VI ÄGER!
FÖLJ VÅRAN BLOGG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Om du skulle dejtat någon kändis, vem skulle det vara?
 Harry Styles
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Niall Horan
 Louis Tomlinsson
 Demi Lovato
 Jennifer Lopez
 Cheryl Chole
 Selena Gomez
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 Zac Efron
 Taylor Swift
 Robert Pattinson
 Rupert Grint
 Emma Watson
 Daniel Radcliffe
 Ed Sheeran
 Olly Murs
 Carly Rae Jepsen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards