idaoelina

Alla inlägg under november 2012

Av Ida&Elina - 1 november 2012 01:11

HEEEJ hallå! Asså vi har inte bloggat på aaaaalls länge. Det var jätte länge sen. Vet inte varför vi glömde och våra liv har varit tajta eller nåt. Aja vi ska försöka börja blogga igen.
Just nu är klockan 00.57 och jag ligger i min säng och lyssnar på musik. Jag lyssnar på "I cry" Med Florida och "diamonds" med Rihanna. Dom låtarna är jätte bra. Tips! Idag har det varit Haloween. Vi gick ut några stycken... Jag tror det blev tio stycken sammanlagt sen delade vi upp oss i grupper och det blev fem i varje.
Mitt liv är toppen. Vet inte varför allt bara känns bra.. Eller nästan allt. Mina minsta bröder som är fyra (tvillingar) är hos mormor med mamma så det är sköööönt här hemma!
Jag har fått en iPad :D Den heter Paddie eftersom alla andra döper sina till Paddan. Nolife jag vet.. Min mobil laddare är borta så kan inte ladda den nej.. Så den är död.
Asså jag ooorkar inte skriva mer, är Asa trött! Godnatt alla söta små varelser. Puss och kram // Elina

Presentation


Hej!!!
Vi heter Elina och Ida! Vi är 12 åååår och är bästavänner :D
VI ÄGER!
FÖLJ VÅRAN BLOGG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Om du skulle dejtat någon kändis, vem skulle det vara?
 Harry Styles
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Niall Horan
 Louis Tomlinsson
 Demi Lovato
 Jennifer Lopez
 Cheryl Chole
 Selena Gomez
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 Zac Efron
 Taylor Swift
 Robert Pattinson
 Rupert Grint
 Emma Watson
 Daniel Radcliffe
 Ed Sheeran
 Olly Murs
 Carly Rae Jepsen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards