idaoelina

Alla inlägg under december 2012

Av Ida&Elina - 28 december 2012 11:21

Tjo

10 Fakta om Amanda.A


1. Hon gillar inte majonäs.

2. Hon är 1, 63 meter lång

3. Hon är alltid smart

4. Hon har fem syskon (Fast hon bor i två olika familjer)

5. Hon gillar snabbmat

6. Hon älskar minecraft och spelar det typ jätte ofta

7. Hon vill inte ha en guldfisk

8. Hon vill ha en apa eller en panda.

9. Hennes smeknamn är pandan.

10. Hon gillar one direction , men hon är inget fan.

11. Hennes favoritdjur är hund kanske.

12. Hennes bästa år var 2011.

13. Hon är tretton år gammal.

14. Hon använder parfymer.

15. Hon gillar inte burkar.

16. Hon gillar kuddar.

17. Hon är snäll.

18. Hon är snygg.

19. Hon är singel....

20. .....Och sökande




//Elina ( har man inget liv så har man inte det )

Av Ida&Elina - 27 december 2012 13:20

Hej alla underbara läsare!

Just nu lyssnar jag på min favorit låt; Jason Mraz-I Won't Give Up
Den är bara underbar!
Jag är ganska deppig, för Philip kommer hem om 5 dagar... Känns som 5 år. :(
Emma sov över hos mig inatt, och vi skype:ade med Jocke till 2.30
Så jag är ganska trött :D
I dag ska jag till min farfar och min låtsas farmor. (Min farmor är inte död.)
Men jag längtar, för jag älskar dom sjukt mycket. Jag kan lägga upp lite bilder.
Ah, pusshej
/Ida

Av Ida&Elina - 27 december 2012 12:03

TJO! Idag ska vi åka hem till Fristad. Har varit i Hallstahammar ju, mina kusiner kommer följa med. Vi ska vara hemma sex nätter sen ska vi åka tillbaka till Hallstahammar och åka till Thailand dagen efter! På gothiacup åker vi, den tredje :( Puss O kram <3

Av Ida&Elina - 25 december 2012 12:54

Hejsanhoppsan.
Jag skulle lägga upp bild på mina presenter typ. Men kan skriva lite vad jag fick för några!

Kläder
1D mössa
1D tröja
1D nyckelband
Innebandy klubba
Ipadskal
Body butter x3
Parfym x2
Axe x2
Badasalt
4 000 baht ( Thailändska pengar )
300 kr
Och småsaker som örhängen och sån skit.

Bilder på mina saker jaow!

Av Ida&Elina - 25 december 2012 12:52

Hejsanhoppsan.
Jag skulle lägga upp bild på mina presenter typ. Men kan skriva lite vad jag fick för några!

Kläder
1D mössa
1D tröja
1D nyckelband
Innebandy klubba
Ipadskal
Body butter x3
Parfym x2
Axe x2
Badasalt
4 000 baht ( Thailändska pengar )
300 kr
Och småsaker som örhängen och sån skit.

Bilder på mina saker jaow!

Av Ida&Elina - 25 december 2012 11:35

hej alla läsare!


Just nu sitter jag med min brand new dator! det är en ASUS nånting...

Men jag är inte speciellt glad, för min älskling Philip har åkt till Egypten nu... :( men vi ska skype:a varje kväll osv. Men jag klarar mig inte... mina vänner får ha mig för sig själva i en vecka, sen tar han tillbaks mig! :D

Nu sitter jag och lyssnar på spotify, JB (vetintevarför), selena gomez, demi lovato, miley cyrus och såklart one direction. jag vet inte varför, men JB är helt ok. 

och imon ska jag va med Elina, och på torsdag Ebba.. :)

och den 2 januari min Philip. <3

jag ska väll försöka göra ett långt inlägg, så jag kan berätta vad jag fick i julklapp.

(kommentera gärna vad ni fick i julklapp.)

 


En dator, ASUS

en mysig pyjamas

1150 kr

jag stödjer barncancer! (TYCKER ALLA BORDE GÖRA DET.)

en aladdin ljus choklad 

en jätte söt cupcake sak :D

och lite småsaker.


nu känner jag mig lite ensam, min syster ska åka till göteborg, till en kompis, pappa ska skjutsa henne, och min mamma målar om hennes och deras rum.. och här sitter jag ensam och enslig... :(


jag har typ inga bilder på denna datorn, eftersom jag fick den igår... men får se vad jag har.. :D

                                 

hittade lite gamla bilder.. bilden mpå mig o elina väcker minnen. <3



ah, puss

/ida

Av Ida&Elina - 25 december 2012 00:52

Hej, förlåt för att jag inte bloggade innan, hann inte. Men vi firade jul hos först min morfar, åt mat och tittade på kalleanka. Sen så väntade vi på tomten hos våra kusiner, Måns-14, Amanda-15, Linn-7-8. Vi fick lite olika saker, jag fick en ny innebandyklubba, ett ipadfodral, 4000 baht, 300 kr, kläder och parfymer, kommer ta lite bilder på vad jag fick, mer imorgon! Sen vann pappa typ mustasch saker som alla typ satte på sig :D men ska sova nu, godnatt <3

Av Ida&Elina - 25 december 2012 00:50

Hej, förlåt för att jag inte bloggade innan, hann inte. Men vi firade jul hos först min morfar, åt mat och tittade på kalleanka. Sen så väntade vi på tomten hos våra kusiner, Måns-14, Amanda-15, Linn-7-8. Vi fick lite olika saker, jag fick en ny innebandyklubba, ett ipadfodral, 4000 baht, 300 kr, kläder och parfymer, kommer ta lite bilder på vad jag fick, mer imorgon! Sen vann pappa typ mustasch saker som alla typ satte på sig :D men ska sova nu, godnatt <3

Presentation


Hej!!!
Vi heter Elina och Ida! Vi är 12 åååår och är bästavänner :D
VI ÄGER!
FÖLJ VÅRAN BLOGG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Om du skulle dejtat någon kändis, vem skulle det vara?
 Harry Styles
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Niall Horan
 Louis Tomlinsson
 Demi Lovato
 Jennifer Lopez
 Cheryl Chole
 Selena Gomez
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 Zac Efron
 Taylor Swift
 Robert Pattinson
 Rupert Grint
 Emma Watson
 Daniel Radcliffe
 Ed Sheeran
 Olly Murs
 Carly Rae Jepsen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards