idaoelina

Alla inlägg under februari 2013

Av Ida&Elina - 13 februari 2013 15:54

Hej alla underbara läsare!

Det var sjukt längesen jag bloggade.. Men nu är det lov! Imorgon är det "alla hjärtansdag", men jag och Linda kallar det foreveralonedagen. Jag ska såkallat "fira" den med henne! :)
I veckan har jag vart hos min mormor och morfar.
Snart ska jag träna, så det blir ett kort inlägg med många bilder!

Puss
/ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!!!
Vi heter Elina och Ida! Vi är 12 åååår och är bästavänner :D
VI ÄGER!
FÖLJ VÅRAN BLOGG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Om du skulle dejtat någon kändis, vem skulle det vara?
 Harry Styles
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Niall Horan
 Louis Tomlinsson
 Demi Lovato
 Jennifer Lopez
 Cheryl Chole
 Selena Gomez
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 Zac Efron
 Taylor Swift
 Robert Pattinson
 Rupert Grint
 Emma Watson
 Daniel Radcliffe
 Ed Sheeran
 Olly Murs
 Carly Rae Jepsen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards