idaoelina

Alla inlägg under september 2012

Av Ida&Elina - 2 september 2012 21:13

Tja! Idag spelade vi Match mot Sjömarken. Jag tycker det är ganska ,asså inte tråkigt, men det är ganska trist. För jag typ känner halva laget, min bästavän spelar där. Och så är set en tjej och våra mammor jobbar ihop och så. Men dom är otroligt bra Sjömarken, det blev 7 eller 6-1.

Jag var på kräftskiva i Varberg! Då var jag med en i Sjömarkens lag som heter Amanda. Och en som heter Emma. Vi typ hade inte så mycket "kräftskiva" vi sprang typ runt lite på campingen och så. Vi var inte där så mycket, eftersom vi hade match idag, både jag och Amanda.
Nu så har jag otroligt tråkigt. Jag kikar lite med några människor och är lite deprimerad eftersom alla i sexan har en appleprodukt utom jag.

Aja, ska deppa. Puss&hej /Elina

Presentation


Hej!!!
Vi heter Elina och Ida! Vi är 12 åååår och är bästavänner :D
VI ÄGER!
FÖLJ VÅRAN BLOGG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Om du skulle dejtat någon kändis, vem skulle det vara?
 Harry Styles
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Niall Horan
 Louis Tomlinsson
 Demi Lovato
 Jennifer Lopez
 Cheryl Chole
 Selena Gomez
 Justin Bieber
 Nicki Minaj
 Zac Efron
 Taylor Swift
 Robert Pattinson
 Rupert Grint
 Emma Watson
 Daniel Radcliffe
 Ed Sheeran
 Olly Murs
 Carly Rae Jepsen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards